מוקירים את צוותי הרפואה ומתאמי קשרי הקהילה

    עפר גדנקן No Comments on מוקירים את צוותי הרפואה ומתאמי קשרי הקהילה
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני ימים אחדים קיבל מתאם קשרי הקהילה של מכבי שירותי בריאות באחיסמך, ר' משה דיסלדורף, תעודת הוקרה מיוחדת מעמותת 'עזר מציון' על פועלו הרב למען חולים, נכים וקשישים.

    חודשים אחדים לאחר שנכנס לתפקידו כמתאם קשרי קהילה מטעם מכבי שירותי בריאות באחיסמך, ר' משה דיסלדורף כבר הספיק לסייע לאנשים רבים ולהיות אוזן קשבת לצרכי הקהילה. פעילותו מוכרת היטב בקרב תושבי אחיסמך, כמי שקשוב לצרכי הציבור ופועל במסירות ללא לאות על מנת להגשים את המטרה של מכבי לאפשר מענה מותאם ויחס אישי לחברים.

    לפני ימים אחדים קיבל דיסלדורף הוקרה על פעילותו הענפה מעמותת 'עזר מציון', במסגרת התנדבותו במיזם "מחוברים לחיים" שמופעל על ידי העמותה. את התעודה העניק לו באופן אישי מייסד "עזר מציון" הרב חנניה צ'ולק, שאף ציין את פעילותו המסורה למען הכלל והפרט.

    תעודת ההוקרה ניתנה לו על היותו "מגן אנושי של חולים, נכים וקשישים", וכן על היותו "לוחם במערכה הבלתי פוסקת להצלת חיים". הוקרה זו מגיעה על רקע פעילותו במישור הסיוע ומעשי החסד שהוא שותף להם, המוכרים היטב בסביבתו. היכרותו המעמיקה עם פעילויות העזר והתמיכה, לצד האמון הציבורי לו הוא זוכה בעקבות השתדלותו עבור התושבים, הביאה את מכבי לצרף אותו לפני חודשים אחדים לסגל מתאמי קשרי הקהילה שלה המצטיינים במסירותם והירתמותם לסייע לכל פנייה.

    במכבי מציינים כי תעודת ההוקרה מבטאת מעט מהפעילות הברוכה אותה מוביל דיסלדורף, וכי התעודה האמיתית היא האנשים הרבים להם סייע במהלך פעילותו. "אנו מברכים את מתאם קשרי הקהילה המסור ר' משה דיסלדורף על קבלת התעודה מעמותת עזר מציון. התעודה מביעה את ההערכה הרבה לה הוא זוכה מהציבור, ועבורנו זו עדות על הערך הרב שהוא מביא עמו למכבי".

    מאז תחילת הקורונה פעל עדו הדרי, ראש מערך דוברות וקשרי ממשל במכבי, על מנת לקדם את אות ההוקרה לצוותים הרפואיים על פועלם הרב בעת האחרונה ▪ הדרי: "אני מאד שמח שהיוזמה הפכה למטבע שתזכיר לכולם את המסירות, האנושיות והמקצוענות של האנשים הנהדרים האלה!"

    בסוף השבוע האחרון הודיע בנק ישראל כי ינפיק מטבע הוקרה בסך חמישה שקלים אשר ייכנס למחזור המטבעות, כהוקרה לצוותי הרפואה שפעלו ללא לאות מאז תחילת משבר הקורונה. המטבע יונפק כמהדורה מיוחדת, באמצעות עדכון עיצוב צד הנושא והקדשתו לצוותים הרפואיים.

    ההחלטה על הנפקת מטבע ההוקרה הגיעה בין היתר בזכות פועלו של עדו הדרי, ראש מערך דוברות וקשרי ממשל במכבי שירותי בריאות ולשעבר דובר משרד הבריאות ובית החולים לגליל בנהריה, שפעל רבות בשנה האחרונה לקדם את היוזמה להעניק לעובדי מערכת הבריאות את אות ההוקרה לו הם כה ראויים.

    עם הנפקת המטבע החדש אומר יוזם האות, עדו הדרי: "מערכת הבריאות בישראל היא הטובה בעולם, זה לא עניין של מכשור אלא של אנשים. כל עם ישראל מוקיר להם תודה ואני מאד שמח שזכיתי לסייע בהוקרה שתזכיר לכולם את המסירות, האנושיות והמקצוענות של האנשים הנהדרים האלה!".

     



    0 תגובות